kaa~今日校長係戈個唔知咩中心講野戈時...
走音'哈~ 好搞笑
真係好想笑'但係又唔敢笑wo!
因為太靜la~''~
我同d同學你眼望我眼'
係到忍住唔好笑'
真係好難頂'haa'
之後中午同cui/chengi/small ngan食飯
點知cui戈個有隻xx'
wa~ cui 都話你有中獎運ga la!xd'
之後本身要正牙'
但係學校吾比早走,
我屌'=4=
又無得正'
then 到左夜晚學交通'
回家'