| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
放假=飲酒= = '  |
分類: 未分類 |
呢2晚都去左飲酒'=33='
唉~第2晚又醉左= -='
個人好辛苦/.\成日都好累咁'
唉~ 真係唔想再飲,,
但係又悶wo'~''~ 有咩野好做ar?
想早d 訓,又訓唔著.
唉~ 都唔知想點咁'
又要草$$ T^T'
好窮丫
又有好多野想買'
唉~ 呢排都係小出街LA!
窮到仆街AR'
|
網主回覆
個腦唔諗$$ 仲可以諗咩呢?
唉~ Posted at 2009-10-27 09:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
又係$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$'' 我都係..'
|
網主回覆
yesyesyes Posted at 2009-10-27 09:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
>^<' 係丫!!無左你咪唔乖lo~haa Posted at 2009-10-27 09:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|