尋晚無得去HALLOWEEN已經好慘'
今日仲要老HI 咁早起身= -='
BECAUSE要去戈個什麼香港話劇 
1個人都唔識'
要自閉咁塔船...
好彩都有幾個女仔同我講野'
錯~ 唔係女仔,,係妹妹仔= - ='
真係無奈到咁咩LO=33='
不過都OK好睇GE'
無悶埸LO~''~
哈~ 同埋戈日去戈間酒樓到食野'
D野好好味
算係有番小小GE 心情'
最慘係戈個令仔無去到'
我丁~'
之後7點幾番到O門'
好掛住肥B~'
HAA~ 1番到O門肥B就黎接我
呢D 野都唔係甘岩我'
哈~不過讀咁奈書都未試過自己1個代表庇道去做D咁GE野'
試下都無所謂GE'
HAA~''~ UPDATE下自己都幾好'
HAVE A NICE day
|