EXAM真係辛苦到無論><'
第1科ENG~ 唔識! 第2科GRAMMRA><又唔識
但係溫習就溫到我死
呢2晚都同CHINGI 出去溫,,1溫溫到朝早番學
差D就番唔到學LA
HAA~ 好彩1洛到屋企樓下就有TAXI@@
如果唔係~真係連幾10分都無
考完再同CUI DIK/CHINGI去了美樂食早餐~
之後回家玩左陣電腦就升仙~'
訓到夜晚1點幾起身~又要成魔~
..... 我又要再去波樓搵AR FONG 溫習!!辛苦埋今晚就OK LA><
加油加油>333<