哎呀~ 好奈無打BLOG LA><'
我真係太貪玩了, 其實日日都有ON= -='
不過就成日都唔打BLOG><'
考完試成個人都鬆曬~
不過又要開始第2段~ 要加油, 又比第1後好
呢排真係窮到無人有/.\'
好慘~''~ 真係要搵野做先得LA
同埋呢排好多人話我黑左><'
又黑左~ 本身已經唔係白仲要黑左=3='怎搞好?
同埋今日行番學戈時CHENGI BB 真可愛~
佢問:[點解人咩書包,我咩書包~ 我咩得咁樣衰GA?]
哈哈~ 好搞笑~ XDD可能係你個書包太帥LA了~'