寒假就快完la-v-''
呢排好似唔記得左個blog 咁''哈哈~'
終於都有心打番la'
不過都無咩野好記=口='
因為呢個寒假真係悶到暈@~@
日日都夜生活/3\
悶透了~'
黎緊ge 3月份要努力d 追番d 成績la
唔係就會比2哥講中左'升唔到班咁就死梗la =33='haa*
唔知係咪人月大,,日活就好似月悶咁'
以前細個ge新年好開心'
可能係利士多掛'
今年d利士$ 小到不能再小'
同埋電話又無左' 唉~ 黑仔翠丫>^<'
不過3月頭又可以買番la''haa'=^=
但係唔係我最想要戈部呢
goodnight~zzzzzzzzzz
|