咬呀..一家人和和諧諧唔係好好咩..點解要嘈姐..
呢幾年,我真係識唸左少少..我會考順你地嫁
係到講聲對唔住..難得有機,但又全部都下下唔係呢樣就果樣
嘉成..你個死爛賭仔..我叫兩百人投你..夠兄弟啦掛..不如你真係演得好似
仲有兩個星期就係我要參加三分賽同埋,同我由細到大既好朋友----長毛----既RAP歌賽
我會嬴比你地睇YO