尋日,我地GO左呂敏琪會所玩.Frist,我地Go西九龍的麥當奴食D野,之後就GO搭車(702).跟住,我地就落會所玩,玩完氣墊球,就GO兒童樂園玩,最後就GO打波,打到我宜家乘身鬼死咁痛.到左6:00pm,我地就GO搭地鐵(荔枝角站--石硤尾站).6C,6A一日遊(只有女仔,同男仔講88)
~~~~~完畢~~~~~
日期:15-06-2007
人:Me,Dora,Katherien,
Clara,So Fat Fat,
Cammy,Sammy,
小BB!!!!!!!!!!!!!!!
地點:呂敏琪的會所
活動:係玩!!!!!!
時間:12:15-19:00
好la,係時候go訓覺La,
所以係時候講............
~~~~~晚安~~~~~

zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
|