主題曲:《大野叔叔拆你屋》(鋼琴版/結他版) 主唱:王菀之/夢特嬌.全/黃貫中(Ad-lib:滴滴仔/大野先生)
拆左你未 拆左我未 好彩未 快到期 大笨鐘聽朝變左"達"地 就像一起身冇左個鼻 要嚇死或笑死 (滴滴仔:大野先生。 大野:唔? 滴滴仔:係咪夠鐘拆大笨鐘啦? 大野:未住,仲有成秒鐘。 滴滴仔:吓?) 拆左你未 拆左我未 好彩未 快到期 大笨鐘聽朝變左"達"地 就像一起身冇左個鼻 要嚇死或笑死 一棵淚水"冼"落o黎 good bye the old good days