今日,,系我既牙妹去面試中學既日子,,佢報左我宜家讀緊果間ScHooL,,希望第時佢入到吾好影衰我-3-"系琴晚,,佢系咁叫我問佢野問佢野,,佢好緊張個面試,,搞到我冇得訓教-_-,,諗番起自己去面試果陣,,我覺得我自己好醜,,我覺得我面試得好差好差,,果陣既我真系好驚好驚>3<"系下午既時候,,我突然諗番起D功課-0- 0h my 吉 ! 完蛋啦!!我仲未做晒,,後日要番學啦-口-我宜家努力地做功課(無樣識做),,聽日老爸放假-3-實睇實我做功課,,聽日我死定了。
- 完 -