今日我好遲醒,,成12點幾先醒,(仲可以見到☆★既存在),可以琴晚玩得太夜吧-3-"起身之後就0n跑0nline,,奇蹟的是-_-比我發現左Yat上線啦-3-"好耶-,-萬歲,,我立即Sm佢,,問佢好多好多野,,我問佢點解吾黎SwImMiNg,,原來真系番左大陸!!!我既預測能力太強啦吧,,跟住佢話落街食野..我望下個鐘,,2,,3點到,,佢都仲未食野,,今次佢吾洗我陪佢,,太棒啦吧,,佢比左個手提號碼比Me,,叫我打比佢電傾,,不過我過左20幾分鐘先打比佢,,廢事搞到佢食野,,點知我一打過去,,我話[喂,,食完野未牙你]跟住佢問我,,你系Mk?我一陣打比你,,掰掰,,跟住CuT我線,,我好無奈,,佢果一陣到宜家都未打黎-3-"宜家打黎都無野傾啦-__-悶透,,個死Yat又吾比功課我[參考]一下,,話要送跑既比點數佢,,我平時對佢不薄,,宜家黎同我討價還價,,(台語)→氣死我啦!! \口/
|