| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 13 日 星期六  |
| 去Camp |
分類: 未分類 |
呢兩日去Camp既旅程今日終於完結
雖然好攰;;
但系我地橙組贏左 ^_^
系夜晚果陣成班人吾訓;;出晒黎玩
我+Key Man + 曾惠萍 + mk + 楊智
1齊訓;1齊傾計
好逼-.-
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------可惡的是;;
回到家後0n msn
比人sd左病毒黎-]
搞到中左msn病毒;;
要del左佢再d0wn;;
真黑仔
|
| 發表時間:2008-12-13 11:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 143 | »
|
|