今日原本以為戈十個數學合格ge有我份=.= 點知希望大..失望更大....35分....我真係....唉...%$*&%*&$%原本以為應該合格,..點知得個吉..好想死....中文都識ge>..我諗有8字頭掛...諗昨下...放學仲要聽個miss講野..先放得..成日要人等..對不起哦...夜晚戈時同龍去打機...打到11點12點左右la....覺得有d餓..就兜去信託買野食....於是兩個ma甩佬....揸住架車...係mbc哥邊食炒面...型到爆...我地就真係潮童la>..=.=