久違左好耐ge qooza....因為le排真係好懶...又要考試...又要le樣戈樣...
今日3月21號..仲有3日就知結果....好驚...好緊張...戈種忐忑不安ge心情..係咁湧上黎..
我發覺..生存左廿載.....細個想大個...依家大個又想變返細個..真係好矛盾..唔通le d就係逃避???
逃避成人應有ge責任??人真係好得意...可能我依家先岩岩咁去諗le d野...so覺得好煩...
凡事順其自然唔好咩??呵....黎緊26號...又要考體能...我到依家都未練過=.= 林佳輝..仲想懶到幾時???
|