天氣都轉涼左...今 日..有得揸車車返學...真爽...(因為我太懶了)..係路到覺得好凍下..但係返到去..熱到爆炸....今日測左兩科...GR..唔知點啦...比人鬧到半死.....地理...應該就冇難度la>.醒目仔黎嫁ma...唔知點..個人總覺得好累...可能真係..人老係咁嫁la....我的膝蓋到依家都仲係有問題...很久了.....希望冇乜野....我很愛籃球...不可缺少...就算我幾咁cheap...我還是愛它....