今日...中午食飯戈陣....有個傻蝦就話...南...你戈碟咁細ge....點知..過左一陣..我地3個戈碗仲細lo..豈有此理...出錯野比我地lo..搞到我幾鬼餓呀.....下晝..上體育堂...炒芥懶...好痛...之後又比人打左氣門...OH...my..god...超辛苦>..之後排隊戈時...諗住坐係地下一陣..點知比人踩只腳舊骨渡...仲唔只...仲要成個屎忽座落黎我個頭渡...媽的..不爽...