今日一起身已經係10點幾la...好累..琴晚4點幾先訓.....一起身..電腦...開開開.....到左5點幾la...同龍..文..奇..去左玩free style..之後肚餓...4條友仔...買野食係浸信出邊食.....食..完...去左打保玲...第一次玩.....好魚皮..動作似女人....仲要個波趺左落地...成績就...唉...差....不過都算係過左日....本身龍叫去唱 k...but..算啦...冇乜心情...下次la...原諒我..下次一定去....