琴日...同傻婆去食大家樂....真係好q難食...=.= 天ar.....之後晏d去左打波...唔知打乜...打完車埋那個超級膽小鬼回家...佢驚到ar....天ar...我揸車真係咁得人驚???then...返到屋企洗埋白白戈d..到8點半左右la>.車傻婆去佢家姐屋企拿飛...拿完就去左觀光塔....好鬼多人ar>..不過d野食就....一般la>......then...回家....成身痛......星期一賽波lu....大家比心機...ar....