這一場球賽...輸了....輸在我..???無論是誰...大家都盡左力...已經算win了.....隊友之間冇默契.....成為了致命傷......le一場我都好唔冷靜..sor.....下一次...+油la>..許勝不許敗.....傷痕累累....很痛.......呼.....精神也到了極點,.....