電腦壞左兩日...終於整返好la>.....le兩日..都係周身痛..連行一步都辛苦....今日終於冇咁痛....今朝訓到10點幾..真好訓.....返聖經..今日超悶....又凍...返到屋企呆左幾個鐘..叫龍出去打機....打到..10點左右..食m記..食左個蝦保....好好味...某人介紹得好....跟住車埋芭蕉公主..返黎...又過了一日.....