今日...真係好鬼凍...凍到不似人型.......返到學校....聽耶穌...之後趕返屋企車ar哥去碼頭....條友仔去hk wo..唔知有乜搞....之後...我就自己返黎...點知兜黎兜去都唔識返....比個police..見我係渡兜左幾次....好無奈....又凍wo......返到屋企搞le樣搞戈樣..就同bubi..出大6....行下行下...兩個一齊低b下...之後係屋企睇左海角7號..都幾好睇..d歌好好聽.....之後ar bubi.....送左盒所謂ge香口膠比我...多謝晒..^^...很開心的說....
|