走了.....日子真係過得好快....希望...你返黎戈陣....可以再帶比我地歡笑......冇左你ge日子...好似冇左d color咁...不過..人總有將來...前途在你面前....要識爭取...為你ge夢想...努力....你係way.....係bad man....係我地ge好友....保重......
今日食飯...以前唔夠坐..依家.....欠了某人....等你再聚.....ming哥..你都要+油ar.....不要膽小...juno哥...你都要有返d目標la...+油la....南哥唔洗講啦...大把人鐘意....而我呢....依家想比心機讀書...為未來......而努力....今段考13定15.....衰英文...50.5分...第2段要比心機...目標:全科合格....
|