琴日....成日都同fd一齊.....下晝....就同man...lok...lung....去行街......不過遊車河多d......好爽....好想買車...but...唔夠膽講.....>.<.....之後買左舊n73 電..80大元......食武3....好飽....仲話晏d食pizza.....我已經好飽了....買埋某某人份xmas........present......拿返左屋企先..大家姐個b都係樹..超得意呀....快高長大哦....身體健康....之後..去左lung 屋企....坐下..玩下..幫man染下頭髮>..自己又染...but我唔上色=v=...之後唔去食pizza.....改去左食...那個上海美食.....最好食都係小龍包...好正......之後今朝成8點鐘比lok哥叫醒..去左乙水仔....打波.....好凍.....打打打..打到12點幾la>..之後去左....食飯....再去買鞋..佢地去lung屋企玩..而我就買埋對皮鞋回家溫習=.=呼.....好累
|