今日如常返學..為左科中文好博命...不過都係唔夠時間....又要落去聽個死人李xx...x天x...xx文...講凍野..=v=.....放學就帶埋傻b落去開大....之後就去左打波la....今日都打得唔錯.....之後就陪龍去左打下機....超lag....then..就玩小遊戲..拿章....依家好似暈暈地....好想嘔..出邊凍到唔知似乜..呼...仲有ar...高一愛b的啦啦隊同學...你地好勁ar...辛苦晒你地la...你地ge演出係最精彩ge...ha...