首先講下琴日la......返到學校比人收晒d..書...好無奈.....之後比人蓋左6個印...god....之後放學就賽藍球啦..那個壞女人...又要走先...呼....打得很好的一場...6罰球中3...50%命中...算係咁嫁la.....d隊友都打得很好...不過...下半場..咬左一咬...好采唔算大咬姐...都唔算細咬..就叫佢中咬la...咬到依家都仲有d痛....那個10號仔...你ge最後一場....之後睇埋排球...狂尖叫...辛苦到爆...then...賽完同佢地...影相..影左好多相....
到左今日....返到去..又比人蓋左10個印...吊位...唉..吊位十個印ma???我今日..不爽左成日嫁la...仆街....電腦...hhaa....應該合格..hoho..(唔係光明正大)

|