="ismap" />
MiR_Fai
 
     §湘北§
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
懶了很久
理想 白日夢??
第一次...
目標
病了
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 922
今日人氣: 10
累積人氣: 43349
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 22 日  星期四   晴天


送比你ge bobo 分類: 未分類

                                                                    課名:再別浸信        作者:林佳輝

輕輕的你走了,

正如你輕輕的來;

你輕輕的揮手,

道別浸信的風采。

那愛b的課室 是你心中的家庭;

梁麗熔的斥責,

在你的回憶漸失。

排板上的學號  引起大家的不滿:

在浸信的日子裡  你甘心做一個學生!

那課堂上的bobo  不是聽書,

是發緊夢  沉迷在周公online上,

一起組隊pk的夢。
尋寶?

帶住一個枕頭 在愛b的課室大睡,

滿台都是口水,

在老妖堂上聽歌。

手機比人收左,

寸佢是最後的禮物;

同學也為你渴采,

沉默是2月2號的碼頭!

 悄悄的你走了,

正如你悄悄的來;

你咩一咩書包,

不留下一點遺憾。

              (end)

                                                                     送比你嫁....BOBO

 

 






訪客留言 (返回 FaiC 的日誌)


TENG 於 2009-01-28 12:52 AM 發表:
好正a篇文..肥雞你係得ge
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我梗係得啦...男人唔得好愁嫁...haha..
Posted at 2009-01-28 01:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



OK" 於 2009-01-24 07:29 PM 發表:
好正., 但邊個要走呀?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我地班嫁..你唔識嫁la....
Posted at 2009-01-24 08:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



DEREK兜 於 2009-01-24 03:38 AM 發表:
哈哈
好野bo~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha..多謝...
Posted at 2009-01-24 12:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fatima 於 2009-01-23 08:22 PM 發表:
一陣佢睇到喊 ... 哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 佢一定唔喊...miss幫佢整個告別會佢都冇喊la..點會因為le d小事呢...
Posted at 2009-01-24 03:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LIE''' 於 2009-01-23 02:51 PM 發表:
哈哈!好好笑~
甘有文采GE你..
正AR~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝lielie姐wo....^^
Posted at 2009-01-24 03:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ALEC06 於 2009-01-23 11:07 AM 發表:
笑左...未見過你甘好笑"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

死人野..又想冷漠我呀........
Posted at 2009-01-23 11:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MING~!!! 於 2009-01-23 02:42 AM 發表:
好利害...
屈晒機囉你!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx....好屈機咩..平時d冷笑話咪仲屈機...=v=
Posted at 2009-01-23 03:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wayne, 於 2009-01-23 02:37 AM 發表:
AHHAHA,,,幾好WO,笑死左,,
你攸咩甘有空做D甘GE嘢A?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁岩..冇野做...又諗刊再別康x...咪吹下lo...
Posted at 2009-01-23 03:05 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YAN.. 於 2009-01-23 01:31 AM 發表:
haha..正wo~~..好搞笑..
果然好文采a下..^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝晒...日元小姐....haha..
Posted at 2009-01-23 03:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iN' 於 2009-01-23 12:39 AM 發表:
哈哈哈..
勁野呀'
果然好文采'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

周in姐...我覺得你都得la>..一定仲好過我幾百倍
Posted at 2009-01-23 03:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]