考試都過左兩日la....中文...識....文欣一般....問答都係吹.....
聽日考living....今日溫左好多....3千5..溫左一半已經冇心機溫La...太多了..我懶>.<
考試期間...各位同學仔..朋友仔..+油......不要貪玩哦....