="ismap" />
MiR_Fai
 
     §湘北§
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
懶了很久
理想 白日夢??
第一次...
目標
病了
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 922
今日人氣: 45
累積人氣: 43525
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 14 日  星期六   晴天


情人節快樂 分類: 未分類

今日係3月14..首先祝大家情人節快樂.....

琴日成日都係fa姐渡整野...ha...點解兩次整親..都係大雨ge....無奈..

琴日戈個餅真係超超超好味.......希望岩你味道la....bubi...

跟住搞左咁耐......到夜晚好餓...唔該晒ka欣幫我買左個面..thx....

之後就打MJ  la....輸左8蚊雞=.=  打左咁耐...真係好累....

返屋企戈陣.....好似去左北極咁..超凍...

岩先去問yuki拿影印......個頭又痛又暈...差d撞車...應該琴晚凍親=.=  thx  幫我影印..

之後le..bubi就係大6返黎,.....sor...真係唔係咁舒服...要你上黎拿..仲幫我買涼tea....真係千千萬萬句不好意思..   >2<

                          今次le個....相當好味道.......






訪客留言 (返回 FaiC 的日誌)


iN' 於 2009-03-15 11:42 PM 發表:
嘩...係靚WO'
係咪正係賣個樣Ga咋'?哈..
小心身體La..考試我仲要靠你Ga=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩wo..好好食嫁......你都係la>...=.=靠我..想死咩=.=
 
Posted at 2009-03-16 02:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LIE''' 於 2009-03-15 06:44 PM 發表:
個CAKE好似好正甘WO~
我都想有CAKE收AR!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

叫ar...文西整比你lo..haha..小天使...
Posted at 2009-03-16 02:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WaYnE___ 於 2009-03-15 01:10 PM 發表:
情人節快樂呢,
以2,E期做左大師傅WO,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都係ar..情人節快樂>..大c傅...差得遠...
Posted at 2009-03-16 02:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bi" 於 2009-03-15 12:07 AM 發表:
我拍照的技術比你好很多呢!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係係...很可惜...不是我拍的哦..haha.
Posted at 2009-03-16 02:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fatima 於 2009-03-14 09:56 PM 發表:
bubi係旺你 , bibu旺我. @@ 狂叫bibubibubibu你就輸哂d錢比我 . XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ha..傻ge你.....一路叫叫叫..搞到我輸....=.=
Posted at 2009-03-16 02:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]