="ismap" />
MiR_Fai
 
     §湘北§
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
懶了很久
理想 白日夢??
第一次...
目標
病了
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 922
今日人氣: 131
累積人氣: 43470
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 19 日  星期四   晴天


Exam End 分類: 未分類

今日終於考完試la...應該就衰eng...gr...同埋數學...

唉..今年唔係又衰戈兩科野ar...前路好似..好灰...

第3段真係要博命.....幾唔like   eng都好....都唔可以再訓...要聽.....唔可以衰...最後機會...

各位都要一齊比心機...一齊升班.....

考完試諗住輕鬆下...於是呼去打波......打左場...膝頭哥痛到o咀......人老真係多病痛=.=

唉...考完試都冇得放假.....返一日半..又放...無聊到死...低b  ge....






訪客留言 (返回 FaiC 的日誌)


lainok 於 2009-03-20 11:06 PM 發表:
低b開ga啦...
^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

可以低b咁過一世都幾好....唔洗煩..
Posted at 2009-03-21 11:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



NAM"哈! 於 2009-03-20 06:14 PM 發表:
點解個天甘灰ge..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

因為個天.....都同我地一樣心情lo..為我地可憐..
Posted at 2009-03-21 10:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LIE''' 於 2009-03-20 01:25 PM 發表:
你衰GE同我一樣....
我都覺得好灰AR~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉...我真係唔想諗咁多野...太煩la>..
Posted at 2009-03-21 10:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wayne, 於 2009-03-20 07:00 AM 發表:
好得去打波整親都係低GA LA,
5放假不知幾開心,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都有得打啦....不過真係唔好整親.......
Posted at 2009-03-21 10:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MING~!!! 於 2009-03-19 11:03 PM 發表:
好想放假呀真係...
我考試週入面...冇一日訓多過四個鐘呀!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係人都想la....我日日都訓超過7個鐘=.=.......
Posted at 2009-03-21 10:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]