="ismap" />
MiR_Fai
 
     §湘北§
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
懶了很久
理想 白日夢??
第一次...
目標
病了
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 922
今日人氣: 75
累積人氣: 43414
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 3 日  星期三   晴天


考試了 分類: 未分類

今日....終於都開始....最後ge考試la.....心情超緊張...

琴日....約左人打波...之所以...一返到屋企...係咁溫溫溫...4點半溫完左..

跟住就係對住部電腦hea..hea...下...6點半就出去la..

夜晚車那個死人杜死魚返去...係咁係渡呻吟..都唔知想點=v=

今日考試都ok簡單.....

比心機..+油吧...各位同學仔....






訪客留言 (返回 FaiC 的日誌)


kaian1216 於 2009-06-09 07:42 AM 發表:
咩我5係點洗比心機呀??
我都要嫁...>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 maybe la>.....
Posted at 2009-06-10 08:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Dubbi0SI 於 2009-06-08 03:40 PM 發表:
ADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Oil~~~
^0^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 就黎完la....數學真係要博命........
Posted at 2009-06-08 06:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaian1216 於 2009-06-05 01:33 AM 發表:
你會緊張??@@
被心機啦^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我唔會緊張????
你都比心機la....
雖然你唔洗點比
Posted at 2009-06-08 06:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lam_ian 於 2009-06-04 04:10 PM 發表:
一齊ADD OIL啦'
高2等緊我地"HA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唉....等.......等下好la....
Posted at 2009-06-08 06:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YESEA1113 於 2009-06-03 11:37 PM 發表:
+u,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你都+油la....理組好難嫁=.=
Posted at 2009-06-08 06:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Wayne' 於 2009-06-03 10:36 PM 發表:
我今日仲攰梗真係5係講笑,
考試加油la,
仲有,,,我都未驚過,哼.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 都唔明驚乜=.=   ok la>..
Posted at 2009-06-08 06:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



puppylovely 於 2009-06-03 01:45 PM 發表:
cm. *3*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx....../
Posted at 2009-06-08 06:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]