今日....終於都開始....最後ge考試la.....心情超緊張...
琴日....約左人打波...之所以...一返到屋企...係咁溫溫溫...4點半溫完左..
跟住就係對住部電腦hea..hea...下...6點半就出去la..
夜晚車那個死人杜死魚返去...係咁係渡呻吟..都唔知想點=v=
今日考試都ok簡單.....
比心機..+油吧...各位同學仔....