="ismap" />
MiR_Fai
 
     §湘北§
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
懶了很久
理想 白日夢??
第一次...
目標
病了
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 922
今日人氣: 59
累積人氣: 43398
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 21 日  星期五   晴天


聚會 分類: 未分類

 琴日就係我地班ge聚會...好多意想不多ge人都參加左...

因為我認為佢地唔去ge都有去..哈哈..不過有個就要早走..

琴晚做了咪霸.....後part..個個賭錢賭到傻晒....

場面好high.....今次應該算係好成功...又唔怕玩唔熟..

可能大家經過了一年ge時間....不分彼此....so..不怕陌生

時間過得真係好快...我依家真係好珍惜光陰...

我人生都走了4分之1了...好想擁有每一樣野..

珍惜每一個回憶......我很感激父母..多謝你地生了我出來..

享受到所有的喜怒哀樂........就快開學了...期待新的學年^^

ps: 9月2號......係目標...努力...

                                          

                                            

                                          

                                               

                        

                   le張應該係靈異照......個個發青光...仲有....係唔係少左一個人呢....haha






訪客留言 (返回 FaiC 的日誌)


nicole0602 於 2009-08-24 03:47 AM 發表:
haaa,,,
好彩..你冇po我姐...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ALEC06 於 2009-08-23 09:56 PM 發表:
睇來你好似大個左wo.
你地好潮~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FaiC 於 2009-08-23 09:36 PM 發表:
 lling:  THX......
in :  成班都係賭徙=.= 
bo:陌生..=.= 唔好玩la....個個你都識....
lam ian:真係好好玩^^
way:好la...我地係msn唱咪係lo.....你都要比心機.讀好書ar>..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wayne, 於 2009-08-23 09:07 AM 發表:
WO,你佑玩得開心啦,
唱K都5叫埋我啦,
新學期要比心機LA,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lam_ian 於 2009-08-22 12:32 AM 發表:
HAHA"
好似好好玩咁WOR"
XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bo哥 於 2009-08-21 06:45 PM 發表:
好陌生的面孔.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iN' 於 2009-08-21 05:17 PM 發表:
HAHA..
琴晚真係好好玩'
嗌到我死'HA ..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ling00135 於 2009-08-21 03:43 PM 發表:
pass;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]