="ismap" />
MiR_Fai
 
     §湘北§
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
懶了很久
理想 白日夢??
第一次...
目標
病了
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 922
今日人氣: 35
累積人氣: 43595
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 23 日  星期日   晴天


crazy day 分類: 未分類

琴日...兄弟好耐都未有聚過下....本身就想跑步...

但係..難得連奇哥都請假...咁就冇跑la...

利哥車埋我之後去左碌  ling.....開頭同樂夾埋話我地兩個係高手...

連杜思遠le個高手..都係輸係我地手下=.=  吹得就吹....咁都信...

之後到真係碌戈陣....lok哥真係嚇左我一跳=.=  咁勁ge..

而我...唉....失敗...第2局好d.....都有唔錯ge成績...

之後去左乙水仔食那個金田中....好多生野都唔係咁岩=.=

但係d金姑肥牛真係好好味...琴晚食到超幸福>.....

之後上就利哥屋企...玩winning...又玩2k9...玩到5點幾..

返到屋企洗完白白.....眼光光...玩左陣nba live  ...到6點幾7點..就訓...

一訓..訓到3點幾....起身....冇野做..睇下我和僵尸有個約會...睇到7點出左去跑步..

好開心...10分鐘..跑完一個水塘...理想中ge..好成績........返去戈陣狂風....行雷...閃電..

有人驚到唔知咩咁......哈哈哈....不過好鬼舒服....返到屋企...都幾攰...






訪客留言 (返回 FaiC 的日誌)


FaiC 於 2009-08-28 02:44 PM 發表:
 NOK:超開心的說..
悅:你肯練都得姐...
way:知你勁la...型la...爆la....
南:ling王=.=  開玩笑...我都未出聲..
in:唔係ge...好多跑步都要驚....
ian:唔笑..唔通喊咩..kaka..
kaian:欣姐..你都好叻女姐....跳舞..咁掂..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaian1216 於 2009-08-26 11:17 PM 發表:
雞哥好勁呀...被心機呀...^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ian 於 2009-08-25 09:29 PM 發表:
有人驚你仲笑"搞錯a.??==
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iN' 於 2009-08-25 03:03 AM 發表:
十分中水塘'
以後咩跑步都唔洗驚*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ALEC06 於 2009-08-24 09:33 PM 發表:
你唔知我係ling王咩..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WaYnE___ 於 2009-08-24 05:15 AM 發表:
咩事啊你,達我全朵?!未死過啊?!
同埋5洗吹,我勁係事實,
5好5記得哥時你輸成百幾分比我,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



悅 於 2009-08-24 12:51 AM 發表:
10分中水塘,愈來愈變太~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lainok 於 2009-08-23 11:43 PM 發表:
yoyo...
好開心wo/....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]