="ismap" />
MiR_Fai
 
     §湘北§
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
懶了很久
理想 白日夢??
第一次...
目標
病了
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 922
今日人氣: 42
累積人氣: 43522
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 5 日  星期六   晴天


聚會 分類: 未分類

今日...說了很久的BBQ....好多人都好耐冇見了...

亦都未試過咁齊人....不過...野食..野飲...不太夠....

不過都好開心....5v5..全場籃球=.=  很過隱...

回到家...媽媽說有人寄信比你...急急忙睇睇...

way弟兄...我收你的信了...你的說話...銘記在心...ha..

依家讀書...真係幾驚....數學..一開始教..已經有點兒...不明白....

好采有人教下我,....地理真係完完全全..o晒咀...我到依家..都聽唔係好明佢講咩..

其實如果佢有普通話應該會好d....真係完全唔明....d功課又唔知點做....

but...我都會盡自己所能...好好+油......就算police成功與否...都不要令自己後悔...

Tank 如果我變成回憶

累了 交困里努力清醒著
也照慣例想你了
好怕一放心睡了
心跳在夢中 不聽話的 就停止了

聽著 你心像往常還有熱
越美麗越更勇敢的
我還能展示什么
如果我連自己的脈搏 都難掌握

如果我變成回憶 退出了這場生命
留下你坐挨哭泣
我冰冷身體 擁抱不了你
想到我讓深愛的你仍還孤獨旅行
我會恨自己 如此狠心


如果我變成回憶 終于沒那么幸運
沒機會頒這種法門
想牽著你 檻門上摟緊
漫長時光總有一天你會傷心痊愈
若有人可以 讓他給你 我不怪你

快樂 什么時候會結束呢
哪一刻是最后一刻
想把你緊緊抱著
可知你是我生命中的 最舍不得

如果我變成回憶 退出了這場生命
留下你坐挨哭泣
我冰冷身體 擁抱不了你
想到我讓深愛的你仍還孤獨旅行
我會恨自己 如此狠心

如果我變成回憶 終于沒那么幸運
沒機會頒這種法門
想牽著你 檻門上摟緊
漫長時光總有一天你會傷心痊愈
若有人可以 讓他給你

如果我變成回憶 最怕我單獨終極
頑固的爛在空氣 不整理行李 每一寸空隙
原來依然愛我的你總哭 承受失去
這樣不公平 請你整理 把我忘記






訪客留言 (返回 FaiC 的日誌)


FaiC 於 2009-09-08 05:15 PM 發表:
 MAN:知道>..
hong:應該唔怕掛...依定都仲考緊...未開=.=
way:我知了...係佢教ar...你高分...係你出cat..
yesea:thx...
lam ian:thx..
bo哥:第日一定第一個抄你=.=
nicole:佢今次只碟..有幾首都好正..
in:依家開始唔怕la...佢d火星文同你一樣...同一個星球..
kaian:哈哈..我依家都慣左la..thx..
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaian1216 於 2009-09-08 01:34 AM 發表:
真係5明個地理a sir up乜lo=.=
你被心機啦...你得ge^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iN' 於 2009-09-07 01:19 AM 發表:
HAHA..佢D火星文..
你要慢慢鑚研'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nicole0602 於 2009-09-06 07:14 PM 發表:
haaaaa,,,同我一樣..好中2呢手歌...呵呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bo哥 於 2009-09-06 05:31 PM 發表:
加油呀,第日咪抄我牌喔....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lam_ian 於 2009-09-06 05:09 PM 發表:
add oil'=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YESEA1113 於 2009-09-06 01:35 AM 發表:
+u''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wayne, 於 2009-09-06 01:17 AM 發表:
收到就好了,要要只記得,要去實行別讓自己後悔喔,
高二地理吾係得須教咩?我次次都好高分WO,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hong76326101 於 2009-09-06 12:00 AM 發表:
我怕你ge近視會令考試過唔到,

高2ge地理唔係開卷測ge咩??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Man_sio 於 2009-09-05 10:14 PM 發表:
加油la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]