琴日起左身就online...跟住就同蕉蕉傾左陣.....之後就同lok佢地出左大6.........終於整返個眼鏡啦...睇野都唔洗咁辛苦la>..<跟住龍急call...我就即刻9秒9趕返mc...比佢等左咁耐.....sorry>..不得止..海盈仲要收左鋪...搞到佢剪cut唔到hair...我又cut唔到..仲諗住轉下新look...點知...一場歡喜一場空...唉...夜少少就去左inc個生日.....飲大左...唱左首歌..(六天)唱到情人沒我份我就忍唔住啦.....又是為左佢喊左出黎la>..跟住就比文捉左出去同我傾解..入到黎我都收左聲啦....玩多一陣..見個胃好似頂唔順...跟住去左toilet...又係d 血....不過都慣左la>..家常便飯.....大約3點幾la>.有條友入左黎...我開頭都唔知咩事..之後先知咩事...有人比人見到自己帶左3支半green tea...跟住就話每一支就+1000$~~冇解..人地警告左一次la>.我地都冇野講啦..之後ma比左張單我地..7千幾蚊lo...冇晒野講...之後話我地飲左36支之華士....on 7 9...有冇可能ar>.廿幾個人飲36支..佢飲比我睇ar>.屈到咁ge樣..算啦...始終都係有人做錯左..又唔夠膽出黎認...卑視佢ar>.夠膽做唔夠膽認...最後都夾左錢la>.搞左成個鐘..之後..ma唔好浪費..玩埋佢先走la梗係...5點幾戈時la>.文叫我送佢返屋企..跟住我ma走lo..跟住叫埋lily一齊走lo..點知..文話2龍送..咁ma算lo..我ma同lily搭taxi返去lo..落到車,..行左陣..lily湯左...咁我ma扶住佢lo..之後送埋佢返屋企...我又返左屋企la>.返到屋企訓唔著..直至依家...訓都未訓過....但係仲係好精神..點算.........
|