="ismap" />
MiR_Fai
 
     §湘北§
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
懶了很久
理想 白日夢??
第一次...
目標
病了
文章分類
全部 (205)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 205
留言總數: 922
今日人氣: 35
累積人氣: 43295
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 17 日  星期日   晴天


咩日子........ 分類: 未分類

琴日起左身就online...跟住就同蕉蕉傾左陣.....之後就同lok佢地出左大6.........終於整返個眼鏡啦...睇野都唔洗咁辛苦la>..<跟住龍急call...我就即刻9秒9趕返mc...比佢等左咁耐.....sorry>..不得止..海盈仲要收左鋪...搞到佢剪cut唔到hair...我又cut唔到..仲諗住轉下新look...點知...一場歡喜一場空...唉...夜少少就去左inc個生日.....飲大左...唱左首歌..(六天)唱到情人沒我份我就忍唔住啦.....又是為左佢喊左出黎la>..跟住就比文捉左出去同我傾解..入到黎我都收左聲啦....玩多一陣..見個胃好似頂唔順...跟住去左toilet...又係d   血....不過都慣左la>..家常便飯.....大約3點幾la>.有條友入左黎...我開頭都唔知咩事..之後先知咩事...有人比人見到自己帶左3支半green  tea...跟住就話每一支就+1000$~~冇解..人地警告左一次la>.我地都冇野講啦..之後ma比左張單我地..7千幾蚊lo...冇晒野講...之後話我地飲左36支之華士....on  7  9...有冇可能ar>.廿幾個人飲36支..佢飲比我睇ar>.屈到咁ge樣..算啦...始終都係有人做錯左..又唔夠膽出黎認...卑視佢ar>.夠膽做唔夠膽認...最後都夾左錢la>.搞左成個鐘..之後..ma唔好浪費..玩埋佢先走la梗係...5點幾戈時la>.文叫我送佢返屋企..跟住我ma走lo..跟住叫埋lily一齊走lo..點知..文話2龍送..咁ma算lo..我ma同lily搭taxi返去lo..落到車,..行左陣..lily湯左...咁我ma扶住佢lo..之後送埋佢返屋企...我又返左屋企la>.返到屋企訓唔著..直至依家...訓都未訓過....但係仲係好精神..點算.........






訪客留言 (返回 FaiC 的日誌)


蕉 於 2008-02-18 12:45 AM 發表:
...............= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

死蕉ar....黎到又唔出下聲嫁wo.......
Posted at 2008-02-18 12:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



roY0127 於 2008-02-17 01:43 PM 發表:
肥雞~ 嘔血應該唔關個胃事嫁... 可以放心na!
唔好再為佢做咁多野na 愛自己多d na!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係ar>..我之前冇同佢一齊..唱k...都有嘔血嫁.....唔關佢事嫁
Posted at 2008-02-17 05:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



*WAYN E]] 於 2008-02-17 01:17 PM 發表:
我真係5該你好好甘愛惜自己GE身體,,,對自己都要負下責任~
LILY係BIN個LILY A???=口=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我好愛惜嫁la.....蕭lily............lo
Posted at 2008-02-17 05:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



S!U-YU.. 於 2008-02-17 12:39 PM 發表:
訓吾著就數下綿羊仔la....
1隻綿羊,,2隻綿羊,,3隻綿羊...
Zzzzzzzzzzzzz.........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點數ar......數到神早數左la>........
Posted at 2008-02-17 05:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]