今日係夏令班開課...悶左好耐,....總覺得雖然係原班人...但係感覺上好似變左..可能好耐冇見啦.....今日成日都係屋企玩蒸氣幻想online.....玩到好累呀....夜晚...老婆同豆豉黎左...有家唔返得wo......衰婆唔想返夏令....搞到我都冇乜心機...呼....希望你可以返la.....雖然係悶悶地又要早起身...不過都係3堂姐..忍到ge>...要補考英數歷...比心機..ar>....