今朝..衰婆9個字先打黎叫醒我...呼..我唔知醒...你又唔知醒...好采我用左幾分鐘...刷牙...洗頭..換3..穿鞋..趕到ar....唔知似乜...豆豉又走埋...好采冇記姐..hoho...聽左miss講左範圍...超多lo...原本諗住比心機溫埋eng...但係依家諗通左...放棄英文>..專攻數同歷...ENG入邊有兩科..我都要補..TARGET同埋GR...咁鬼多是但衰一科都冇希望....不如搞定數學帶英文仲好...晏d衰婆黎陪我溫...跟住聽到佢個肚仔...鼓鼓聲...死野ar..未食野...跟住同佢食野la>..之後去打波...差d又咬親...好采冇事姐..hoho..衰婆決定左唔讀夏令la....日日訓到黃朝8晏...呼...你要記得ar...你話會同我溫習嫁...唔好食言ar...記得記得記得ar...>3<....頭先搞到個日記乜都冇晒...搞左好耐..終於整返....呼...
|