哇,我好似隻田雞呀.
超人死光..死未
好心la,福心la,可憐我地班黑兒仔la la

喂,鏡頭係倒啊.喂...喂..喂..喂!!哈,點解我都唔看鏡頭架??
我二家姐係咪好靚呢??似我嗎??
哇,,做咩噴粟米??
形呢?>?
映完未呀??我跌la.喂

邊個欺負我表弟!!!出呢!!!

變身!!

放馬過呢!!<<趙.黎.關.宋>>四表兄弟罷陣..(威威消毒藥水)第一式!!
. 
第二式(放屁臭斌斌臭抓)後面兩個做乜抱住條柱呀??

第三式(健仔好健康)

第四式(豪仔齊齊變青年)
變身
哇,好有形呀..我鐘意!!
救命啊.小心你把.呀唔係..塊.呀唔係.個電蚊拍呀!!會攪出猴呀唔係..人命架!!
媽咪呀..報警呀..藥蓄呀唔係.藥兒呀
呀姐..你相點呀..唔好對住我笑好嗎,你好口臭..
哇!!好鬼死大支炮啊!!
喂..好暈
呀!!!!咁大個頭,你赫鬼咩..
鬼呀..走呀!!
喂..種離 夠la
我對負佢..
知唔知什麼是剎錯良民..
超人強戰回來
喂,小心160幾曾樓高架條sir滑梯..
喂.睇下件3我何時變了黎明friends架??
好似打功夫,實際食雪條。都幾形..唔.唔
唔好睇我.,要睇就睇後面隻熊貓..
喂喂..小心你個嘴啊!!喂
喂!!啊下..媽咪!!!非禮呀!!!快d報警呀!!!
886see you
next time
|