今天超級超級超級...超級開心,但也中極火滾100度,200度,300,400呀唔係!係10000度...就快要爆啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
講開心先,我今天親手煮靚飯自己食,效果好像餐廳一樣,不但外觀很美還很好吃.<<有機會想給她吃>> ^<
食了半發現小了杯威威特飲..
我的黑焦抄飯只剩下蛋殼...