北歐有一種傳說,
只要人一生看到一道綠光,
趕快許願,什麼願望都會實現。

Fatlemon
暱稱: 檸檬頭
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
心血來潮
2008-11-22
2008-11-16
2008-11-01
2008-10-17
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 367
今日人氣: 39
累積人氣: 10501
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 17 日  星期五   晴天


2008-10-17

上個星期六,日終於請左假去左長隆玩啦!!(病假........)
今次去到都幾好玩既~因為係第一次去~所以感覺良好^^
我地一行8個人去左水上樂園同去睇馬戲表演@@"
個水上樂園比我想像中恐怖好多.....
有個叫「大喇叭」既game...真係玩到我驚驚地嫁.....
班女仔又驚又要玩,,,,,個個遊戲都最少玩左兩次.....搞到我差d死左.....
玩完水之後去睇馬戲都覺得好好睇~
最後返到我地間五星級別墅係玩7級豬同飲下野啦~
間屋真係又靚又大丫!!!我地仲約埋遲d再租過間屋去玩^^"
我地邊睇波邊玩7級豬邊飲酒(得我同個fd飲....女仔丫...一,兩啖啦.....)
大家通宵無訓8點就去左食早餐.
之後去左番禺行街街同埋碌ling~
有人仲破左記錄添~笑死左~
如果每個星期六日都可以咁樣渡過就正啦!!!!
啤酒與朋友.夫服何求!!!

刊登時間:2008-10-17 10:04 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 Fatlemon 的日誌)


hoyanshea 於 2008-10-25 08:37 PM 發表:
我都去過長隆玩呀- -..
不過冇MUD玩D水上個D- -,,
好想再去多次-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好丫好丫~
下次同我去^^:
Posted at 2008-11-01 09:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cherry_1211 於 2008-10-25 05:33 PM 發表:
駛5駛而家一見到我就避我呀
{喺學校}
好似見鬼咁-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你同鬼一樣ma...
見過鬼我仲唔怕黑咩.
Posted at 2008-11-01 09:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cherry_1211 於 2008-10-25 05:31 PM 發表:
要回的!
嘿嘿;;而家冇事啦你
我既手指甲都好痛
下次我又要再報仇!
係你搞到我既手指甲咁痛架
我記住你呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你食屎!!!
Posted at 2008-11-01 09:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cherry_1211 於 2008-10-25 05:27 PM 發表:
咪睇少我..啲手指呀xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

從頭到尾,
我都無睇少過囉0_0
Posted at 2008-11-01 09:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yanbee_117 於 2008-10-24 09:55 AM 發表:
我唔係蠢...
我係傻-V-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你唔係傻....
你係低.dd...
Posted at 2008-11-01 09:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yanbee_117 於 2008-10-22 10:58 PM 發表:
c0mmEnT"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多d幫襯^^"
Posted at 2008-11-01 09:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rainiestar 於 2008-10-19 11:39 PM 發表:
cmcm""
搶1..嘻嘻""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁我打多d日記
比你搶晒d第1啦^^
Posted at 2008-11-01 09:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]