| «‹ October 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 7 月 3 日 星期二  |
| 無人管的日子 |
正正正呀!!!
今日返工真係好鬼開心丫~~
點解!?因為今日校長無返到囉
而且又有幾位老師要帶d五年級學生去教育營
所以今日係學校真係好free~~
雖然今日d學生開始早放..但係d時間一樣過得好快丫^^
如果日日都咁free就好啦^^
|
| 刊登時間:2007-07-04 12:21 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
你食屎喇.....
我地去camp你就咁講
d六年級去camp
你就鬼咁...
我地去你就好想我地唔係度咁......
- -||
|
網主回覆
咁點同呢..
你地五年級去果到真係.....
而且人地六年級畢業ma..緊係要祝佢地開心d啦^^
你地下年我都會咁同你地講嫁~不過要等多一年啦~哈哈 Posted at 2007-07-10 11:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|