| «‹ March 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2007 年 7 月 14 日 星期六  |
| 學期終結 |
今日係學年既終結啦~
所以都係無咩野做..
可能係星期六既關係...所以今日雖然係最後一日..但係心情都無咩特別(我冷血嫁)
去到11:15當d六年級放學... 今年就真係完左啦~
放完學之後就到宣佈 有3位老師唔做丫.....
年年都有咁多老師走...唉......
依三年一到暑假我都會覺得d時間好鬼難涯嫁///又無聊
我地依d所謂既校務處職員都要繼續返工丫.....如果唔續約就返到8月31日...
今年話咁快就到左最後一日///
真係好唔捨得好多好多既六年級學生丫~
其實我今日好想同佢地影相嫁..連一至五年級既學生都想影...
不過無咁既機會丫....(唔知點解今年好鍾意同學生影相)
各位畢業既朋友,有緣會再現既^^ 得閑約我去街,打波~我都會去嫁^^
希望仲有機會見到大家啦^^
朋友 我當你一秒朋友
朋友 我當你一世朋友
奇怪 過去再不堪回首
懷緬 時時其實還有
我真係當你地係我既好朋友嫁,..咁你地呢?
(今日唯一同林澤銘&Maggie 影既相....好唔捨得你地丫)
|
| 刊登時間:2007-07-14 10:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
檸檬...
邊3個唔做呀...
係咪雞雞先...
係就正'''
|
網主回覆
唔係丫~
我係msn到話你知啦..
因為我唔想打佢地個名出黎丫^^ Posted at 2007-07-15 09:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
妹... 於 2007-07-14 10:27 PM 發表:
傻仔...
你仲有好多朋友架ma...
唔駛咁sad wo...
Right? ?
|
網主回覆
唔知丫....
早知就好唔開心丫..好唔捨得佢地丫~ Posted at 2007-07-15 09:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|