| «‹ October 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 7 月 15 日 星期日  |
|
|
妹... 於 2007-07-17 08:58 PM 發表:
HEHE@@
我打錯野..
[唔好蘆問心la...]=[唔好唔開心LA...]
KEKE@@
|
網主回覆
你成日打錯字嫁..^^ Posted at 2007-07-22 11:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
妹... 於 2007-07-17 08:56 PM 發表:
哥..
仲有冇唔開心ar...
唔好蘆問心la...
又唔係以後都唔見...
得閒咪約出黎lo..
唔駛唔開心wo...
仲有ar...
我想同你講...
我愛你丫!!!!!!!!!!!!!!!
|
網主回覆
我..傻嫁ma.
邊會唔開心呢^^ Posted at 2007-07-22 11:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|