北歐有一種傳說,
只要人一生看到一道綠光,
趕快許願,什麼願望都會實現。

Fatlemon
暱稱: 檸檬頭
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« November 2025 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
最新文章
心血來潮
2008-11-22
2008-11-16
2008-11-01
2008-10-17
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 367
今日人氣: 81
累積人氣: 10787
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 22 日  星期日   晴天


炎夏..

依幾個既天氣真係....熱都爆燈!!!!
所以近排都成日去泳池游水 & 沙灘曝曬....
估唔到依家係泳池都會見到d女仔著三點式~好犀利呀!!!
雖則有三點式美女...但係我都係比較鍾意去曬太陽//
因為訓係個沙灘度既感覺同係泳池係無得比嫁...
而且我對d三點式不感興趣..
一有假期..都要去沙灘曬下先得^^

聽日星期一啦..唔知去唔去得成書展呢...??

刊登時間:2007-07-22 11:11 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Fatlemon 的日誌)


szeman131 於 2007-07-23 09:46 PM 發表:
你開心啦?!
去得成書展呀~
不過今日真係好逼呀...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

本來都好開心呀..
可惜.....可惜最後.....見到......吳...主任.......
唉...真係好黑丫.....
不過書展都唔算逼嫁啦...最衰係成日都要...排隊!!!
Posted at 2007-07-25 11:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



che 於 2007-07-23 09:38 PM 發表:
係丫,,
呢排真係熱都爆燈,,
個太陽仲唔捨得走tim,,
個太陽咁晒,,
好難去倒街!! ≧=≦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係既~
有太陽都好嫁~
因為可以去曬太陽!!
我鍾意同陽光玩遊戲!!!
Posted at 2007-07-25 11:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



+666 PINKY 於 2007-07-23 01:11 PM 發表:
淫賤..!
死狗峰'''
估到你係d咁既人...
咸濕佬///- 3 -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩淫賤人...
人地著....唔通唔睇咩.....
不如約埋你一齊去睇丫~好正嫁^^
Posted at 2007-07-25 11:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]