| «‹ November 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | |
|
2007 年 7 月 22 日 星期日  |
| 炎夏.. |
依幾個既天氣真係....熱都爆燈!!!!
所以近排都成日去泳池游水 & 沙灘曝曬 ....
估唔到依家係泳池都會見到d女仔著三點式~好犀利呀 !!!
雖則有三點式美女...但係我都係比較鍾意去曬太陽//
因為訓係個沙灘度既感覺同係泳池係無得比嫁...
而且我對d三點式不感興趣..
一有假期..都要去沙灘曬下先得^^
聽日星期一啦..唔知去唔去得成書展呢...??
|
| 刊登時間:2007-07-22 11:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
你開心啦?!
去得成書展呀~
不過今日真係好逼呀...
|
網主回覆
本來都好開心呀..
可惜.....可惜最後.....見到......吳...主任.......
唉...真係好黑丫.....
不過書展都唔算逼嫁啦...最衰係成日都要...排隊!!! Posted at 2007-07-25 11:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
che 於 2007-07-23 09:38 PM 發表:
係丫,,
呢排真係熱都爆燈,,
個太陽仲唔捨得走tim,,
個太陽咁晒,,
好難去倒街!! ≧=≦
|
網主回覆
唔係既~
有太陽都好嫁~
因為可以去曬太陽!!
我鍾意同陽光玩遊戲!!! Posted at 2007-07-25 11:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
+666 PINKY 於 2007-07-23 01:11 PM 發表:
淫賤..!
死狗峰'''
估到你係d咁既人...
咸濕佬///- 3 -
|
網主回覆
咩淫賤人...
人地著....唔通唔睇咩.....
不如約埋你一齊去睇丫~好正嫁^^ Posted at 2007-07-25 11:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|