北歐有一種傳說,
只要人一生看到一道綠光,
趕快許願,什麼願望都會實現。

Fatlemon
暱稱: 檸檬頭
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« September 2024 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
心血來潮
2008-11-22
2008-11-16
2008-11-01
2008-10-17
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 367
今日人氣: 65
累積人氣: 10771
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 30 日  星期一   晴天


海洋公園熊貓夏水禮

今日晨早約左joe,東,剛8:00鐘係新蒲崗等丫,
因為我個肚唔舒服,所以再轉塔左架26號返牧愛爆石= =..
到左8:45 等埋謝老師同細妹就齊人塔107去海洋公園啦^^
一入到海洋公園就去睇下四隻國寶熊貓....點知佢地未訓醒!!!!不過佢地訓覺個樣好Q嫁!!!
睇完之後第一時就玩滑浪飛船,好耐都無玩過...所以有d驚.....
接住就去玩越礦飛車....係排緊隊既時候我有d想走佬唔玩....因為見到已經好鬼驚....又高喎...(本人畏高的...)
但係玩落又無想像中咁恐怖,仲幾好玩添^^
本來玩完越礦飛車之後我地想玩海盜船嫁~
不過維修緊,咁我地幾個就轉戰飛天鞦韆
咁多個機動遊戲中我最鐘意飛天鞦韆,因為係我係海洋公園裡面第一個玩既game
係空中圈來圈去~感覺一流呀!!
之後佢地就玩過山車~我同妹就去左買雪糕食 + 去玩左d攤位遊戲,我仲中左隻「福仔」公仔^^
點知佢地玩完過山車就去排跳樓機.....咁我就排隊買m記...因為我唔敢玩///
joe,東,剛跳完樓,食埋個m記我地六個人就去玩夏水禮
去到夏水禮既地方.一望...比我預期細......
咁我地就去租locker 同換衫衫...
一入到去就排隊玩個低B滑梯,,,,,勁無聊..
之後就玩個竹泡大戰...依個超好玩呀~係咁餵人食泡泡..我仲玩到差d嘔添/_\一玩就玩左兩次
同埋玩左水槍戰....
雖然睇落去好似無咩野玩咁.不過成日之中都係夏水禮最「正」
我地臨走前仲玩多次滑浪飛船,去埋兒童王國玩旋轉木馬同mini摩天輪,就走lo~~~
之後我地就塔番車去旺角食夜晚果餐,
食完佢地就各自走人,我就同妹塔95號送埋妹返屋企
就再塔車返歸^^

刊登時間:2007-07-30 10:52 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Fatlemon 的日誌)


ava雯 於 2007-08-03 10:59 PM 發表:
我好鍾意果兩隻熊貓^
得閒去...
都要同佢地影相相呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

果d熊貓....係幾得意既..
不過佢地..一日到黑都掛住訓= =""
Posted at 2007-08-04 09:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ava雯 於 2007-08-03 10:51 PM 發表:
吓...探下佢地*
好....冇問題!
但係^
佢地住全咩醫院呀{^-*.."}
我吾知點探bor(``>-*+)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢地住左係牧愛小學~
你得閑就番黎探下佢地啦^^
記住喎~
Posted at 2007-08-04 09:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cherry271223 於 2007-08-03 06:50 PM 發表:
嘩!!

原來,,

你同謝老師d關係都.....

幾親密,,

嘻!!

如果你話唔親密,,

咁做咩就係叫佢一個女老師!!

嘻!!

你地好次有d野喎!!~

解"色"

去海洋,,

係who諗出黎,,

系who叫咁多人去!!@@

想知呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都唔知邊個約的....
有人約未去囉///= =
Posted at 2007-08-04 09:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



maymay588 於 2007-08-02 03:12 PM 發表:
哈哈,好玩啊,我都想去!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀~今次我都覺得好好玩
你快d約埋d fd去啦^^
Posted at 2007-08-02 08:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ava6172839 於 2007-08-01 11:08 PM 發表:
{joe,東,剛跳完樓}

跳完樓....死得末呀??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~
佢地都死下死下嫁啦~
你快d去探下佢地啦~
Posted at 2007-08-01 11:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]