| «‹ November 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
2007 年 9 月 3 日 星期一  |
| 開學禮 |
今日終於開學啦..
不過因為琴晚失眠既關係...
所以今日成個人都好眼訓 + 無精神丫....(開學都唔關我事....點解我都會失眠...)
成個上晝無無聊聊咁就過左...
都左下晝就見到好多舊生返左黎 ...(我咁多年一次都無返過自己既母校= =)
最驚喜既係..估唔到前年畢業既都有返@@
個開學禮都係無無聊聊咁就完左....
完左之後我就上返去自己個位到玩....玩接龍....
就咁玩下停下...就到7點鐘...放學走人~~
由於個人成日都無所時時...所以自己決定...每星期去跑步兩次...^^
聽日已經約左中學同學去跑啦.kaka 好野~~~
--------------------------------------------------------------------------
孫燕姿----真的
就這樣 愛了
天多高 風不曉得
我們走著走著 哭著笑著 那麼認真
誰都忘了去追問明天快不快樂
以為愛 夠了
想不到 路好曲折
我們對了錯了 要了給了 卻都忘了
始終捨不得放開手心裡的溫熱
真的好愛你 我真的願意 不管要去哪裡
狂風和暴雨 有什麼委屈 我有你
真的好愛你 我真的願意 不管要去哪裡
狂風和暴雨 有什麼委屈 我有你
真的不容易 才走到這裡 連淚水都珍惜
錯過全世界 有什麼可惜 我已經 有你
牽著手 天亮了
才發現 雲好清澈
我們好的壞的 苦的甜的 總會值得
只要此時此刻 緊緊握著
因為會心疼 所以愛是真的∼∼∼∼∼∼
|
| 刊登時間:2007-09-03 09:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|