| «‹ September 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 10 日 星期一  |
| 敬師日 |
唔講唔知...原來今日係敬師日丫~
由於前三年都唔關我地事...所以無咩點理...
點知今年@@有禮物收!!
份禮物犀利囉!!!!
就係...鮑魚!!!味既蝦子麵.......
算把啦....四年黎既第一次..好過咩都無....當早餐食左佢~kaka
今日終於放下心頭大石啦~~
因為我終於都識用圖書館個sls 系統啦^^開心死~~~

有無人見到邊間 7-11有得換依個 小王子袋丫...
知道話我知....問左好多間都無><
勁想要丫....
|
| 刊登時間:2007-09-10 10:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
MAn雯 於 2007-09-15 07:53 PM 發表:
|
網主回覆
我都唔知丫
不過小王子個公仔幾得意丫~~ Posted at 2007-09-15 10:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你屋企係邊嫁..?
不過我已經換左啦~THX^^ Posted at 2007-09-12 12:28 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係丫係丫~
你好似未比禮物我喎!!!
點算先^^ Posted at 2007-09-12 12:28 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|