| «‹ September 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 11 日 星期二  |
| 小王子到手!! |
終於都比我買到 meko 小王子個袋仔啦^^唔該晒蔡老師@O@

靚靚^^
今日放學 東同joe去左上健身堂...我無報名...
之後自己一個係土瓜灣運動場出面跑圈..都跑左20分鐘嫁!!
到9點就去踢波..仲有人撩鬥波添kaka
踢到10點半...落大雨....
狂跑去海悅對面塔車走人....
真係好鬼攰丫!!!
 
無聊貼下我d蝦仔既相先!! 左面係隻蝦脫出黎既殼!!
|
| 刊登時間:2007-09-12 12:26 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
MAn雯 於 2007-09-15 08:00 PM 發表:
你上健身堂...0.0 呀......唔係掛- -"
你有養蝦? - - 嘩嘩~~ 隻蝦好得意呀!!! 左面點解咁既..... 下... 隻蝦脫出黎既殼? 好得意呀 我冇見過.....蝦脫出黎既殼-v-"
|
網主回覆
唔係丫~~我無上健身堂丫///
我等佢地上姐......
d蝦仔真係好得意嫁..同埋佢地好鬼細隻..
唔似平時食果d,一個字「Q」&^^ Posted at 2007-09-15 10:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
終於都比你買到 !!
咁咪好囉 !!
你上次講果個女仔 ..
你話令 ..
去溝佢MA !!
有個檸檬女朋友 ^^"
|
網主回覆
係丫∼買完之後勁開心∼kaka
果個女仔...之後都撞唔到佢啦
唉.... Posted at 2007-09-14 11:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
wA` ha呀` 好得意` 點解你會養ha既`好特別wO`
|
網主回覆
養蝦好丫~唔會好似d魚咁易死~
等到d蝦大隻左仲可以食添~kaka!!!
講笑姐 Posted at 2007-09-14 11:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|