北歐有一種傳說,
只要人一生看到一道綠光,
趕快許願,什麼願望都會實現。

Fatlemon
暱稱: 檸檬頭
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« September 2024 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
心血來潮
2008-11-22
2008-11-16
2008-11-01
2008-10-17
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 367
今日人氣: 36
累積人氣: 10359
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 11 日  星期二   晴天


小王子到手!!

終於都比我買到 meko 小王子個袋仔啦^^唔該晒蔡老師@O@

靚靚^^

今日放學 東同joe去左上健身堂...我無報名...
之後自己一個係土瓜灣運動場出面跑圈..都跑左20分鐘嫁!!
到9點就去踢波..仲有人撩鬥波添kaka
踢到10點半...落大雨....
狂跑去海悅對面塔車走人....
真係好鬼攰丫!!!


無聊貼下我d蝦仔既相先!!   左面係隻蝦脫出黎既殼!!

刊登時間:2007-09-12 12:26 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Fatlemon 的日誌)


MAn雯 於 2007-09-15 08:00 PM 發表:
你上健身堂...0.0
呀......唔係掛- -"

你有養蝦?
- -
嘩嘩~~
隻蝦好得意呀!!!
左面點解咁既.....
下...
隻蝦脫出黎既殼?
好得意呀
我冇見過.....蝦脫出黎既殼-v-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係丫~~我無上健身堂丫///
我等佢地上姐......
d蝦仔真係好得意嫁..同埋佢地好鬼細隻..
唔似平時食果d,一個字「Q」&^^
Posted at 2007-09-15 10:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



maymay588 於 2007-09-14 08:32 PM 發表:
終於都比你買到 !!

咁咪好囉 !!

你上次講果個女仔 ..

你話令 ..


去溝佢MA !!


有個檸檬女朋友 ^^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係丫∼買完之後勁開心∼kaka
果個女仔...之後都撞唔到佢啦
唉....
Posted at 2007-09-14 11:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PinkY_1314 於 2007-09-12 07:54 PM 發表:
wA` ha呀`
好得意`
點解你會養ha既`好特別wO`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

養蝦好丫~唔會好似d魚咁易死~
等到d蝦大隻左仲可以食添~kaka!!!
講笑姐
Posted at 2007-09-14 11:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]