北歐有一種傳說,
只要人一生看到一道綠光,
趕快許願,什麼願望都會實現。

Fatlemon
暱稱: 檸檬頭
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« September 2024 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
心血來潮
2008-11-22
2008-11-16
2008-11-01
2008-10-17
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 367
今日人氣: 32
累積人氣: 10355
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 19 日  星期三   晴天


3分22

今日係學校同平時一樣.....爆多野做= =
不過都好開心丫~
因為每逢睇二仁,二勇班上電腦堂,成個人都會好開心^^
做到7點就準時走人~因為約左去跑步...
去到就熱下身啦..做做下就周圍望下....就諗..點解依家咁多女仔跑步既...(想瘦身!?)
熱身完就快跑800米..因為想知道自己要跑幾耐
跑完全~喂~3分22秒!!我中學體適能跑10分鐘都無800米= =(因為果時係肥仔...)
唔錯唔錯~繼續努力@_@
跑完步之後去左荷里活食野+吹水.
差不多10點半回家~~~

刊登時間:2007-09-19 11:11 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Fatlemon 的日誌)


cherry271223 於 2007-09-20 07:19 PM 發表:
睇我上電腦堂,,

就5 happy,,

o...

我明喇!!~


哼!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你明d咩丫= =
我唔明喎~~
Posted at 2007-09-21 09:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



man_131 於 2007-09-20 05:56 PM 發表:
又吹水...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吹咩水= =
真係嫁!!!!
Posted at 2007-09-21 09:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]