北歐有一種傳說,
只要人一生看到一道綠光,
趕快許願,什麼願望都會實現。

Fatlemon
暱稱: 檸檬頭
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« September 2024 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
心血來潮
2008-11-22
2008-11-16
2008-11-01
2008-10-17
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 367
今日人氣: 34
累積人氣: 10357
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 25 日  星期二   晴天


中秋節

依排好耐都無打日誌丫~
一來無時間,二來唔知打咩好~~
話咁快就到左中秋節啦~
今年學校又搞「中秋慶團圓」~姐係猜燈謎><"(今日仲係公益金便服日!!)
今年算好嫁啦~無咩特別野做~kaka 勁開心
仲同左詠怡+詠芝影左張相添~

早知今日係學校就特別開心啦
好快就到4點啦~
本來以為今日要放7點啦..點知個校長發左癲..(所有人放4點半)
咁一到4點半就飛車返歸~~
到左夜晚9點就去左土瓜灣室內運動場
因為約左 敏 , +6 ,+2 倩2, 寶 , 蔡 , 鄺
去到第一個字....「嘩」!!!咁多學生 同 家長既...汗!!!!
估唔到會撞到咁多人囉..天意天意∼!
我玩下螢光棒,竹蜻蜓,行下玩下咁∼
玩下玩下就11點. 我就走左啦(如果有無家長係度就好...要同班六年級保持距離..費時中招..)
原本仲諗住去旺角繼續玩嫁∼不過唔夠人,最後都係塔車返屋企。
雖然咁快就走左∼不過今日成日都玩得好開心∼
再有咩活動記住叫埋我丫^^

最後祝大家中秋節快樂^^




刊登時間:2007-09-26 12:37 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Fatlemon 的日誌)


maymay588 於 2007-09-30 06:47 PM 發表:
因為 ,, 我牙媽 唔比我 出夜街 =V= "
而加d男生 ,, 真系 |!

唉 ..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁慘慘..
好在我唔係男生姐....kaka
Posted at 2007-09-30 07:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



maymay588 於 2007-09-29 04:20 PM 發表:
D 男生 ,, 驚佢地的MAMA 牙 !!

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

= =:唔係掛...
Posted at 2007-09-29 09:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



maymay588 於 2007-09-29 04:20 PM 發表:
算啦 |! 我都好慘 ,,
我都冇去到公園 的

『 同是天涯倫落人 』 =V="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點解你唔去既??
Posted at 2007-09-29 09:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wai79975439 於 2007-09-27 08:07 AM 發表:
係囉-0-''
咁鬼快走嫁..
我同張等到莫佢地就哂先走既..-口-
個個12點5到-.-
行下行下..覺得悶喎..就咪走囉=33=
個班男仔好似仲早走過我同張=口=''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你地又唔叫我喎- -
仲好講.....
你叫我陪你地玩ma....
Posted at 2007-09-27 09:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



@-v-@ 於 2007-09-26 02:48 PM 發表:
我上年都有去啦!!!
我本來都想去土瓜灣公園玩o架!!!
但係冇去...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係邊個丫...個名咁型既...報上名來!!
點解你今年唔去土瓜灣公園玩丫...
唉~~~~
Posted at 2007-09-26 06:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BERRY 於 2007-09-26 11:52 AM 發表:
哇哇 !!
超級KAWA!I
當然唔係話你啦 !!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩丫~
我都好kawaii嫁~~
讚下我都得掛><
Posted at 2007-09-26 06:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]