| «‹ March 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2007 年 9 月 26 日 星期三  |
| 中秋翌日 |
今日雖然放假.
不過九點鐘就彈左起身,因為要去剪頭髮^_^
去到就搵番丫Joey姐幫我剪頭髮..
剪下係吹下水啦...
到剪好左先發現...平時我d頭髮係左至右的///
點知佢幫我調轉左....感覺好怪= =
不過算啦..因為佢同我剪完我先發覺!!!
之後就返屋上網 + 睇電視
今既要早少少訓..因為凌晨2點半有波睇丫~
費倫 vs 羅馬~~~
早抖><
|
| 刊登時間:2007-09-26 08:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
嗯 .. 好同意 Pinky姐 講D 野 |!
剪唔剪都係咁架啦 =V=" 你D$$ 系咪太多 ?? 咁就送比我啦 |!
|
網主回覆
有錢都唔比你啦~~
買野食左佢算^^ Posted at 2007-09-29 09:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
怪5知得la~
我今曰發現你個頭好鬼怪la,,
哈!!
|
網主回覆
哈哈~
不過頭髮短左真係好舒服,,
等我下次剪光頭先^^ Posted at 2007-09-27 09:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
= =比d面好喎...
Pinky!姐!!.....
爆你d野出去嫁~kaka Posted at 2007-09-27 09:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|